Sortida 3 de juliol

La faig sol. La primera idea era sortir pel matí d’hora, però costa despertar-se un dissabte a primera hora si no has quedat amb ningú. Això que m’excuso pensant que he de fer una sortida amb calor i m’espero a la tarda. La xafogor és immensa. Surto tard, quasi a un quart de vuit, així que tinc poc més de dues hores. Com no tinc res en ment per fer, improviso. Pujo cap a Can Catà i després per la Serra d’en Ferrer arribo a sota el Turó de Fotjà. Sense saber que fer decideixo pujar al Tibidabo. Arribo ràpid, però cansat i molt suat. La calor és insuportable. Porto dos bidons d’aigua i ja he acabat el primer. Dalt del Tibidabo decideixo baixar per la carretera de Vallvidrera fins agafar la carretera de les aigües. Per sort i ha poca gent i puc anar prou ràpid. Quan surto de la carretera de les aigües per agafar el camí de Vallvidrera, el que porta a l’Escola Judicial, se’m bloqueja la cadena i quasi vaig al terra. Em fa perdre el ritme. Poc abans d’agafar el camí cam els Vivers d’en Borni em passa un que va fent el “molinet” a tota hòstia. Collons, mai podré agafar una cadència igual, necessito notar tensió a la cadena per pedalejar. Arribo dalt, a la carretera de Sant Cugat, i baixo cap el Coll de l’Erola on decideixo agafar camí de Sant Medir, Can Borell, Can Coll i Montflorit. Arribo a casa quan comença a fer-se fosc. En total 38 quilòmetres, 17 km/h de mitjana en moviment en poc més de 2 hores i 10 minuts, i 750 metres de desnivell acumulat.

Novetats del Pirinés Epic Trail: ja està reservat; el Gaspar ens farà de sherpa; anirem el José Luis, el Javi L, el Xavi E., el Juanma, el Patxi, el Joan Puig, el Gilles, el Jordi i jo; només hi manca un cap de setmana per sortir a rodar; les previsions a 10 dies són de calor, molta calor, ja em fot, però espero que canvii el temps i refresqui sinó patiré.

Salut, pedals i que arribi un front fred!

Anuncis

Deixa un comentari

