Sortides juny

Aquest mes, a banda de la sortida del dia 6, poca cosa he tocat la bici i mira que som molt a prop de l’Epic.

Sortida del dia 20: Sortim a les 7 del matí el Davi i jo des de Cerdanyola. Arribem a Montcada i pugem la Vallensana per la pista. El matí es va aixecar relativament fred per l’època però allò que més ens va impactar és un petit mammatocúmul que hi havia sobre la Coscollada, brutal! Al poc d’arribar dalt del dipòsit venen els companys de Badalona. Junts baixem cap al seminari, pugem nou pins, baixem cap a Alella Parc, pugem direcció Sant Mateu on el Javi López ens tenia reservat una nova ruta. Deia que no era tan trialera com l’anterior, i certament no ho era, però ens va portar per un camí ple d’esbarzers que ens deixen a tots les cames i/o els braços marcats. La mala sort és que el José Luis té problemes amb el fre, així doncs a l’arribar a Vallromanes ens estem una bona estona intentant reparar-lo. En va. Les pastilles toquen el disc i la roda va totalment frenada, així que opta per treure-li el fre. La pujada cap a la roca d’en Toni, que no arribem, la fem a bon ritme i d’allà pugem cap a Sant Mateu, baixem cap Alella, d’Alella a Montgat i de Montgat a Badalona. Pel camí anem deixant a gent. El José Luis primer que agafa una drecera més curta i amb menys pendant perquè no té frens. El Jordi i el Javi perquè s’esperen al Javier B. que més que una bici li han deixat un ferro els de la botiga on té a reparar la seva. Així doncs que arribem a Badalona el Patxi, el David i jo. El David s’esperarà a la família a Sant Adrià i a mi em toca pujar fins a Cerdanyola pel Besòs tot sol. No bufa gaire vent i em permet agafar un bon ritme, però ja havíem perdut massa temps abans amb la reparació de la bici del José Luis i arribo quan falta poc menys de 15 minuts per la 1 del migdia. En total la ruta ha estat d’uns 73 quilómetres, amb una mitjana en moviment relativament alta (més de 16 qm/h) per l’últim tram des d’Alella.

Aquí un track del Jordi de la ruta conjunta:

26 de juny: sortida light pel Montseny. Aprofitant que érem passant el Sant Joan a Arbúcies, el Patxi, el Gaspar i jo vam fer una petita però molt maca sortida pel Montseny. És una sortida clàssica que porta des d’Arbúcies fins el castell de Montsoriu, són poc més de 25 quilòmetres, però amb un desnivell d’uns 1500 metres, amb una mitjana del 14% de les rampes de pujada.

Aquí una pàgina, de les moltes que hi ha perquè és una sortida clàssica, amb informació de la ruta:

Novetats Epic Trail:

1.- Al final no venen ni el José Manuel ni l’Alex, per la qual cosa serem 9 corredors.

2.- Està en l’aire qui ens farà de “sherpa” si el Gaspar o la dona del Gilles.

3.- Els de “Temps d’aventura” del C33 han dedicat un programa a l’Epic Trail:

Salut i pedals!!

One response to “Sortides juny

1. Una vegada vaig quedar-me a Sant Adrià, després de tota la volta, vaig punxar amb un clau quan estava fent una petita volta …. Com que no hi havia lloc al cotxe del Dani (2 adults i 4 criatures), vaig decidir tornar en tren… que per cert, està tallat, has d’agafar el metro a Arc de Triomf per tornar a agafar el tren a Sant Andreu Arenal. Pel camí vaig predre el bitllet del tren i en vaig haver de treure un de nou….