6 de juny de 2010

Una bona pallissa, la sortida d’avui. Tot a un bon ritme, sense pauses i amb grans desnivells. En total hem fet 52 quilòmetres en 3 hores i 18 minuts, una mitjana de 15,5 qm/hora.
Comencem Juanma, David i jo des de Montcada, aquest cop com hem fet tard, pugem la Vallensana per la carretera. A mitja pujada ens saluden els primers trons que poc després, tot pujant la Coscollada, es convertiria en una fina pluja. Pocs metres abans d’arribar dalt comencen a baixar la colla de Badalona (Javi López, Xavi Serrano, Javi “Lapierre”, Joan, Jordi i Patxi). Pujo per recollir el David que és dalt i baixem com una bala cap a la Conreria. Des d’allà pugem de nou cap a Nou pins i baixada a Alella Parc. La idea és anar fins la Roca d’en Toni, però no farem la mateixa ruta que l’any passat, sinó que el Javi López ens té preparat una nova ruta. Una mica abans de pujar cap el mirador de Sant Mateu, trenquem a l’esquerra baixem una mica i agafem un trencall que ens porta pel mig del bosc per una pista trialera molt divertida, però exigent. Arribem a la Roca d’en Toni tot caient un petit plugim. Curta parada, no ens quedàrem freds, i enfilem direcció el mirador de Sant Mateu a gran velocitat. Un cop allà baixem i el Javi López comença a portar-nos per trialeres fins el poble d’Alella. Al poc arribem a Tiana i marxa el Joan. Travessem Montgat i a l’entrada de Badalona el Jordi i el Javi “Lapierre” es queden a rentar les bicis a un renta cotxes mentre la resta tirem. Després ens deixen el Javi i el Xavi, i finalment el Patxi. El David, en Juanma i jo enfilem camí cap el Besòs. A l’arribar-hi ens trobem amb la desagradable sorpresa que el vent bufa en contra. Toca agafar-se fort i tirar dur per passar dels 23 qm/h. Un parell de minuts després de les 12 del migdia arribem de nou al punt de sortida.
L’etapa ha combinat pujades i baixades per asfalt, pistes i trialeres. El ritme ha estat alt, en alguns moments molt alt. Tot i què ha plogut, per a mi, molt millor aquest temps que el calor d’aquests darrers dies. Continua la preparació per l’Epic i només resten 6 setmanes.